15470 max

Американські вчені з Інституту Гладстона стверджують, що знайшли дієвий спосіб омолодження.

Йдеться про низьковуглеводну дієту з високим вмістом жирів і помірним вмістом білків, відому як «кетогенна». Результати нового експерименту вже були опубліковані у популярному науковому журналі «Science», пише видання Живи активно!

Обмеження калорій уповільнює процес старіння та збільшує тривалість життя. І нарешті стало відомо, як саме це відбувається. Дослідники виявили, що у процесі затримки старіння величезну роль відіграє хімічна сполука, названа B-гідроксибутиратом. Вона виробляється, коли людський організм періодично знаходиться в стані голодування.

Саме B-гідроксибутират є основним джерелом енергії під час обмеженого харчування. Зокрема, ця сполука блокує певні ферменти, що сприяють виникненню оксидантного стресу в організмі і зістаріють тіло. Ефект B-гідроксибутирату найковці досліджували в серії лабораторних експериментів, які спочатку протестували в чашках Петрі, а потім на мишах.

В організмах гризунів, яких певний час тримали на кетогенній дієті, було зафіксовано збільшення рівня B-гідроксибутирату, що заблокував дію шкідливого ферменту  гістон-деацетилаза. Цей фермент, у свою чергу, блокує «гени молодості» –Mt2 і Foxo3. За умови їх активності клітини організму захищені від оксидативного стресу, а отже – від передчасного старіння.+ Дослідники сподіваються, що результати їхнього експерименту відкриють нові шляхи розв’язання проблем, пов'язаних зі старінням. Також вчені вірять у потенціал кетогенної дієти у боротьбі з захворюваннями серця та мозку.